wtorek, 1 kwietnia 2008

Ciekawa propozycja

Spadło to na mnie jak grom z jasnego nieba! Otóż słonko świeci, dzionek piękny, aż chce się żyć. Czego jeszcze więcej można chcieć. I nagle telefon... sekretariat burmistrza... proszę czekać będzie rozmowa... i miły głos w słuchawce poznaję. Pani Burmistrz zaprasza mnie do UM na krótką rozmowę. Za bardzo mi to nie pasowało, wszak pracuję troche, ale jakoś sobie wszystko poukładałem i już o 13 byłem w gabinecie Pani Burmistrz. Trochę czułem się dziwnie, bo rzadko mi sie to zdarza. Ale do rzeczy. Rozmowa była krótka. Dostałem propozycję. I to jaką! Pani Kaniewska, obecny sekretarz miasta, zmienia miejsce pracy (przyczyny nie znam) i ja mam ją zastąpić!!! No tego nie spodziewałbym się nigdy. Pani Burmistrz też to zauważyła i poprosiła bym dał jej odpowiedz do jutra. No i mam dylemat. Do tej pory to ja mogłem krytykować, a teraz to pewnie mnie będą krytykować. Czy podołam? Czy warto? Mam czas do jutra.


POzdrawiam i do usłyszenia.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Marcin,
przeczytaj sobie jeszcze raz tego maila ode mnie, pamiętasz? No, chłopie, gratuluję!
Mietek Ł.

Anonimowy pisze...

he,he ,eh - prima aprilis... ;) MŁ

Marcin K Deja pisze...

...bywa, POzdrawiam.

Anonimowy pisze...

że też PiS nie myśli, ale to norma